punk lil steve and preppy bucky. cause lbr preserum this is totally what they were like

punk lil steve and preppy bucky. cause lbr preserum this is totally what they were like

Anonymous;
I would totally love to go to hotcon to get stuff from you omg, do you have anymore information about it? Like maybe where or what it is? I tried looking it up but I couldn't find anything helpful, sorry to bother you (/.\)

It was last weekend sorry man! And it was kinda lame tbh

Anonymous;
sorry to be a bother, I read your faq and I wasn't sure, but would it be okay for me to use some of your art for icons in rp? I will of course leave credit for you

Just give me credit somewhere and I’m happy

AYYYyyeee ill probs have a massive print and button sale after this weekend just btw

Anonymous;
Have you read The Hunger Games? Have you ever considered doing fan art for it?

Read the first book… I’m..not…really.. A fan…….

Anonymous;
"if u live in texas" ahahahaha you and i both know that is to laugh. I would fucking love to go buy buttons but my texas is a century away from yours :(

I knooowwwww but I was trying. And I mean my Texas is central Texas so ??? That’s better for more people?? But yeah massive giant state

cargsdoodles:

so im gonna be at hotcon in waco tx next weekend (laughs) attempting to sell buttons and prints. so if you live in texas you should come say hi to me because im gonna be lonely and also probably having a panic attack.

Anonymous;
I recently went to a Where We Are concert and I brought my laptop to the hotel which has one of this drawings of the 1D boys together in a minimalistic way as the case and I got so many comments on it so I just wanted to tell you and I referred them all back to because you're amazing :) is there any chance that we'll see more of those at some point in the future? If not that's totally cool because I love all you're work xxx

OH WOW THANK YOU SO MUCH!! 

and yeah probably! I’ve mean meaning to make a calendar out of those things

Anonymous;
are you going to have the "summer" print of steve and bucky at hotcon becuase i would really like to buy it! if not that's okay!

YEP. I’ll have a couple of those :3

whooo more hipster superheroes for hotcon next weekend. you should totally come see me if you live in texas

whooo more hipster superheroes for hotcon next weekend. you should totally come see me if you live in texas